Thursday 23 May 2013

BESDAY ABANG

Tak penah saya wat majlis besday untuk anak-anak saya... selalu buat untuk famili2 sahaja di sambut sesama kami.. tapi sesejak dah besar ni dah pandai request besday parti lagi...., mintak maaf le abang umi kamu ni tak berkeyakinan diri nak masak banyak2, tapi atas permintaan saya ikutkan saja... tapi buat simple-simple aje bihun goreng, goreng nugget, goreng fries, goreng ayam segera, makaroni cheese, bihun soto.... tapi alhamdulilah makanan habis....  Yang paling saya suka dan terharu... anak saya mengucapkan terima kasih umi..... wah sebaknyer..... (abang: thanks umi sebab buat untuk abang, nanti allah balas untuk umi ekk - sesejak anak2 saya sekolah tahfiz ni... ayat2 kekadang menusuk jiwa...)


7 comments:

  1. ok la tu umi...
    hati ibu mesti nak lihat anaknye gembira kan...
    Syukur dpt umi yg penyayang ini...

    ReplyDelete
  2. macam2 ha masak..mkcaroni tu gambar tak ada..pun sedap je

    semoga menjadi anak yg soleh

    ReplyDelete
  3. happy birthday abang...
    ps: telekung alya tu sy jahit sendiri

    ReplyDelete
  4. pandainya abg berkata2. bijak!
    ye la kan kak, dah besar :)

    ReplyDelete
  5. Masa nilah nak tunjuk betapa kita sayangkan mereka..... dan kasih sayang tu dihargai dengan ucapan tq...

    ReplyDelete
  6. Hapi birthday abg
    Auntie bace pon terharu
    Moga jd anak solehh aminnnn

    ReplyDelete